سامانه پیامک منجی گرافیک با مدیریت خانم ریحانه سبحانی در سال 1384 فعالیت خود را با هدف ایجاد بزرگترین و بهترین سامانه پیامکی ایران آغاز نمود.

از همان ابتدا منجی گرافیک چهارچوب فعالیت خود را بر پایه بهبود فرهنگ استفاده از پیام کوتاه و ارائه ی بهترین و جدیدترین خدمات به کاربران بنا نهاد. پس از ماه ها تلاش شبانه روزی بی وقفه و با به کارگیری کارشناسان جوان و مبتکر، اکنون مفتخریم اعلام کنیم که سامانه پیامک منجی به عنوان یکی از برترین سامانه های ارسال پیامک در ایران به شمار می آید.

کارشناسان ما سعی داشته اند که با ارائه ساده ترین و در عین حال کامل ترین سامانه ارسال پیامک پاسخگوی نیاز تمامی کاربران محترم باشند.

امیدواریم بتوانیم ضمن بهبود فرهنگ استفاده از سامانه ارسال پیامک در ایران با ارائه راهکارهای نو در دنیای الکترونیک جهت کاهش اتلاف وقت و هزینه کاربران، خدمتگزار مردم ایران زمین باشیم.

لیست برخی از مشتریان ما سایر مشتریان

اصفهان، خیابان بزرگمهر،نبش هشت بهشت شرقی،نبش کوچه شماره 1،

ساختمان نور، طبقه دوم، کانون تبلیغات منجی

  تلفن :              32640997-031
  ایمیل:
monjigraph@yahoo.com
بازه قیمت تعداد اس ام اس فارسی تعداد اس ام اس انگلیسی فارسی لاتین
از 1 تا 10,000,000 از 1 تا 62,500 از 1 تا 16,666 160 ریال 600 ریال
تعداد شماره خط غیر رند نیمه رند رند
  خط 14 رقمی 30004830xxxxxx 299,000 399,000 499,000
  خط 12 رقمی 30004830xxxx 990,000 1,200,000 1,500,000
  خط 10 رقمی 30004830xx 1,500,000 2,000,000
  خط 9 رقمی 3000xxxxx 2,500,000 بیشتر از 8,500,000
  خط 8 رقمی 3000xxxx 10,000,000 بیشتر از 15,000,000
  


جهت اخذ نمایندگی سامانه ارسال پیامک آنلاین ازگروه تبلیغات منجی
می توانید با دانلود فرم درخواست نمایندگی از بخش دانلود و تکمیل آن و تماس با واحد فروش شرکت اقدام فرمایید.

مشاهده ی جزئیات
انگلیسی فارسی میزان خرید ریالی انگلیسی فارسی میزان خرید ریالی
224 108 از 1 تا 1,500,000 210 95 از 15,000,001 تا 30,000,000
220 105 از 1,500,001 تا  4,000,000 204 90 از 30,000,001 تا 65,000,000
215 100 از 4,000,001 تا 15,000,000 200 85 از 65,000,001 تا 150,000,000
سوالات متداول


FAQچگونه می توان از لیست سیاه مخابرات خارج شد و دریافت پیامک های تبلیغاتی را فعال نمود؟

کاربر محترم سامانه پیام کوتاه منجی، در صورتی که شماره شما جزء شماره هایی هست که دریافت پیامک انبوه را خودتان مسدود کرده اید برای خارج کردن شماره از لیست سیاه مخابرات (فعال کردن پیامک های تبلیغاتی) کافیست از خطوط همراه اول عدد 2 را به شماره 8999 ارسال نموده و برای خطوط ایرانسل عدد 1 را به 5005 ارسال فرمایید ولی اگر شما خود درخواست نداده و دریافت پیامک برایتان مسدود شده است یک پیامک خالی به 7000 بفرستید و یا شماره پرونده را از روی قبض موبایل خوانده و به 9990 زنگ، و درخواست باز کردن شماره را بدهید.

دقت نمایید که برخی از خطوط 1000 یا 3000 متعلق به شرکت ها و ادارات دولتی و مراکز حساس بوده (مثلا خودرو سازی، بیمارستان ها، وزارت خانه ها و...) ، این خطوط شامل لیست سیاه نمی شوند، بنابراین دریافت پیامک از چنین خطوطی نشان دهنده دریافت پیامک تبلیغاتی از سایر خطوط نمی باشد

FAQهزینه ارسال هر پیام کوتاه چقدر است؟

هزینۀ پیام کوتاه در زمان انتخاب یک ارائه دهندۀ خدمات SMS عامل مهمی است. ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه از نظر سیستم محاسبه هزینه هر پیامک به دو دسته تقسیم می شوند :

  1. بر اساس اعتبار : کاربر مبلغی بعنوان شارژ پرداخت می کند و با ارسال هر پیام کوتاه مبلغی از شارژ وی کسر می شود. بطور مثال کاربری ۱۰ هزار تومان شارژ پرداخت می کند که به ازای ارسال هر SMS یازده تومان از شارژ وی کسر می شود.
  2. بر اساس تعداد پیام کوتاه : کاربر تعدادی پیام کوتاه خریداری میکند با ارسال هر SMS یک واحد از اعتبار وی کسر می گردد. فرضا کاربری ۱۰۰۰ پیام کوتاه خریداری می کند که با ارسال هر پیام ۱ واحد از تعداد SMS خریداری شده کسر می شود.

بطور کلی هزینه های بلند مدت در سیستم اعتباری ارزانتر از زمانی است که هزینه ها بر اساس تعداد پیام کوتاه محاسبه میشود.

FAQآیا هزینه های جانبی دیگری وجود دارد؟

برخی ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه ممکن است بخشی از هزینه های مربوط به خدماتشان را پنهان کنند تا سرویس SMS آنها ارزانتر بنظر برسد. مواردی از قبیل هزینه های تنظیمات، پشتیبانی، و غیره. قبل از خرید مطمئن شوید هزینه های جانبی دیگری وجود ندارد. در خدمات شرکت منجی ارائه پشتیبانی فنی ، نصب و راه اندازی محصولات و سرویسها همگی رایگان بوده و مشتری مبلغی در این رابطه نمی پردازد ، ضمنا برخلاف اکثر ارائه کنندگان خدمات پیامک شرکت منجی برای دریافت SMS هم هزینه ای اخذ نمی کند.

FAQآیا برای خرید پیامک حداقلی وجود دارد؟

بیشتر ارائه دهندگان خدماتSMS چیزی بنام حداقل خرید دارند و از مشتریانشان می خواهند که در هر بار خرید برای مثال حداقل 50،000 ریال اعتبار یا بیشتر خرید نمایند. بهتر است شرکتی را انتخاب نمائید که دارای حداقل خرید کم و یا فاقد آن باشد.حداقل خرید پیام کوتاه در شرکت منجی صفر می باشد.

FAQآیا پیام کوتاه خریداری شده دارای تاریخ انقضاء می باشد؟

در برخی ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه چنانچه اعتبارخریداری شده در یک دورۀ زمانی مشخص (مثلا ۳ ماه) مورد استفاده قرار نگیرد باطل می شود. بهتر است خدمات دهنده ای را انتخاب کنید که چنین محدودیتهائی نداشته باشد.شرکت منجی هیچ گونه محدودیتی برای مصرف اعتبار خریداری شده ندارد و کاربر می تواند بدون نگرانی اعتبارش را در زمان دلخواه استفاده کند.

FAQگستردگی پوشش شبکه ارائه دهندۀ خدمات پیام کوتاه چقدر است؟

پوشش شبکه یک عامل مهم برای کاربران است، چون این امکان وجود دارد که ارائه دهندۀ خدمات پیام کوتاه نتواند پیامها را به موبایل مقصد و یا اپراتورهای تلفن همراه تحویل دهد. بررسی کنید که ارائه دهندۀ خدمات قادر به ارسال SMS به کلیه اپراتورهای مورد نیاز شما باشد.شرکت عصر منجی قابلیت ارسال پیام کوتاه به اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و تالیا و دریافت SMS از همراه اول و ایرانسل را دارد.

FAQکیفیت شبکه ارائه دهندۀ خدمات پیام کوتاه چگونه است؟

برخی ارائه دهندگان خدمات برای هر پیام کوتاه مبلغ بسیار پائینی اخذ می کنند، اما کیفیت کارشان ضعیف است و SMS ها ممکن است اصلا به موبایل مقصد نرسد و یا پس از یک تاخیر طولانی برسد. کاربران قبل از خرید می بایست کیفیت شبکۀ ارائه دهندۀ خدماتشان را به دقت بررسی نموده و برای امتحان تعدادی پیامک آزمایشی ارسال کنند.برخلاف بسیاری از ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه که از هاستینگ اشتراکی استفاده می کنند درگاه پیام کوتاه شرکت منجی بر روی سرور اختصاصی در دیتاسنتر ایران هاست ایران واقع در تهران میزبانی می شود که به دلیل قرار داشتن در داخل کشور از کیفیت، سرعت و ظرفیت انتقال فوق العاده ای برخوردار می باشد.(هر کاربر می تواند پیامک های خود را بدون در نظر گرفتن تعداد آن ها ( برای مثال یک پیامک یا یک میلیون پیامک) در بازه ی زمانی 1 الی 5 ثانیه ارسال نماید که سرعت مذکور در میان ارائه دهندگان خدمات پیامکی بی نظیر است.

FAQاز چه روش هایی می توان SMS ارسال کرد؟

بررسی کنید که آیا ارائه دهندۀ خدمات پیام کوتاه برای ارسال و دریافت SMS، از متداول ترین پروتکل ها مانند HTTP (رایج ترین و ساده ترین روش برای استفاده)، XML روی HTTP (وب سرویس) و DLL پشتیبانی می کند یا نه.

FAQچه روش هایی برای پرداخت و یا خرید وجود دارد؟

غالبا SMS ها و یا شارژها از وب سایت شرکت ارائه دهنده خدمات خریداری می شوند، بنابراین بیشتر ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه، پرداخت آنلاین با کارتهای اعتباری را پشتیبانی می کنند. شرکت منجی در سایت خود پرداخت آنلاین با کارتهای بانکی عضو شتاب ، کارت به کارت و واریز وجه به حساب را پشتیبانی می کند و پس از پرداخت نیز اشتراک کاربر بصورت خودکار شارژ می شود.

FAQآیا قابلیت مدیریت و گزارشگیری وجود دارد؟

بیشتر ارائه کنندگان خدمات پیام کوتاه یک سیستم مدیریت اشتراک مبتنی بر اینترنت (تحت وب) فراهم می کنند که عملکردهای عمدۀ آنها، مانند بررسی تعداد پیام کوتاه یا اعتبار باقیمانده و قابلیت خرید آنلاین اعتبار و … کمابیش مشابه هستند. شرکتهای ممتاز سیستم گزارشگیری را ارائه می دهند که یادگیری و استفاده از آن ساده است و کاربران را از طریق یک فرایند نظام مند راهنمائی می کند. این خصوصیات به کاربران کمک می کند تا کارآمدتر بوده و اشتباهات کمتری داشته باشند. شرکت منجی یک سیستم مدیریت و گزارشگیری تحت وب پیشرفته را ارائه می کند که بنام CRS شناخته می شود و قابلیت ارسال پیام کوتاه ، گزارشگیری از SMS های ارسالی و دریافتی ، مشاهده وضعیت پیامکهای ارسال شده، نمایش باقیمانده اعتبار ، صورتحساب کاربر و ارسال SMS را دارد.

FAQیا شرکت ارائه کنندۀ خدمات قابلیت دریافت پیامک دارد؟

همۀ شرکتها خدمات پیام رسانی یکطرفه – یعنی توانائی ارسال پیامک – را دارند، اما همۀ آنها خدمات دوطرفه که به کاربران اجازۀ دریافت SMS را می دهد ارائه نمی کنند ، چون این حالت از نظر فنی مشکل تر است. اگر شما نیاز به سیستم پیام رسانی دوطرفه دارید (ارسال و دریافت پیام کوتاه) مطمئن شوید که شرکت مورد نظر شما این قابلیت را دارد.پنل ارسال پیامک حاضر دارای قابلیت دریافت آنلاین پیامک و نمایش نمودار های زنده ( نظیر برنامه های تلویزونی ) می باشد.

FAQخدمات پشتیبانی چقدر معتبر است؟

یک ارائه کنندۀ خوب خدمات پیام کوتاه باید یک گروه پشتیبانی داشته باشد که درک کاملی از سیستم خود داشته باشد. اعضای گروه باید قادر باشند انواع سئوالات و اشکالات را پاسخ داده و حل نمایند. کیفیت خدمات پشتیبانی انعکاس دهندۀ کیفیت سایر خدمات شرکت است، و خریداران می بایست قبل از خرید هم پشتیبانی تلفنی و هم ایمیل را کنترل نمایند.

FAQهزینه ارسال هر پیام کوتاه چقدر است؟

شرکت منجی یک سیستم اعتباری را برای پیامهای کوتاهش بکار میبرد که قیمت آن از 113 ریال برای هر پیام کوتاه فارسی شروع شده که بر اساس میزان اعتبار خریداری شده قیمت پیامک تا 85 ریال نیز قابل کاهش می باشد برای مثال هر چه شما میزان اعتبار بیشتری را خریداری نمایید قیمت پیامک برای شما ارزان تر خواهد بود.جزئیات مربوط به قیمت پیامک در قسمت تعرفه ها در صفحه ی اصلی سایت قابل مشاهده می باشد.

FAQآیا جهت ارسال پیامک نیاز به خریداری خط اختصاصی می باشد؟

جهت ارسال پیامک نیاز به خریداری خط اختصاصی وجود ندارد و خط 5000242540 به صورت اشتراکی بر روی پنل ارسال پیامک وجود دارد و کاربران می توانند جهت ارسال پیامک از خط مربوطه استفاده نمایند. در صورتی که کاربر نیاز به دریافت پیامک از مخاطبین خود داشته باشد می بایست اقدام به خریداری خط اختصاصی نماید.هزینه ی انواع خطوط اختصاصی در قسمت تعرفه های در صفحه ی اول سایت قرار داده شده است.



راهنمای جامع دانلود ها smsmonji.ir کلیه ی حقوق مادی و معنوی این سایت برای کانون آگهی و تبلیغات منجی محفوظ است.
RSS